nidoooss bende bugün 9 haftalık oldum. 5+3 de kalp atışını duyunca estrofemi bıraktırdı doktorum. Coraspini de lekelenme olunca 5+6 da bıraktım. Sadece progestan dex kullanıyorum iki tane göbekten son bi haftam onu da 10 haftaya kadar kullanıcam. Bi tane de vitamin doğuma kadar o da zaten.