endlesslove1 kahvekedi evet birde belli bir kiloya göre haraket edebiliyor çocuk kilo altıkça haraketi yavaşlıyormuş
cokkasmabeabi busu1 iki üstü çocukta mantıklı ama elektrikli bence. Sallanmayı seviyorsa manuelde habire sallamak zorundasın koyup işini yapamadiktan sonra manası yok
sarilale123 busu1 ilk çocuğumda almadım arkdaşıma gidince çok sevmişti ama büyümüştü almadım sonrdan bunda almayı düşünüyorum
cokkasmabeabi busu1 hahahaha ben yaşadım ama bu manciniga benzeyen leri değil bondigo almıştım titresimli müzikli. Mancınık gibi olanlar güven veremiyor bana