melisasak35 benim anlattığım türde riskli bir doğumu stajyere ve asistana bırakamazlar hanfendi. Kendileri başlarında durup her an müdahale edebileceklerse başka, stajyerler o şekilde öğrenebilirler zaten. Benim bahsettiğim bu şekilde risk barindiran bi doğum olacağı ve yalnızca starjerlerin girdiği bi hastane istemediğim. Umarım
Anlatabilmisimdir