eloenoebo canım merhaba bugün gittim doktora, öncelikle ben 36 haftaligim haftaya anestezi doktoruyla görüşeceğim sonra kendi doktorum sezeryan için gün verecekmiş. Eş refakatçi kalamiyormus özel oda doğum yaparken doktora soyluyormussunuz boşluk varsa ayarlaniyormus ücreti öğrenemedim ama fiyatı yüksek değilmiş diye duydum benim sancım çıktı zaten belki sezeryan tarihine kalmaz bile doğum daha erken olabilir eğer yeni bir şey ogrenirsem gene yazarım