Rstasar GlsmmKlyn boyunuz uzunsa boy kilo endexi ile 45 kilo az gelmistir fazla kilo iyi degil fakat zayiflik ta iyi degil vucut enerjisiz kaliyor yag olmayinca .Ideal kilonuza varmaniz icin gebelikle birlikte kilo alabilirsin demistir zaten cocuk sizden besleniyor cok zayifsaniz gucsuzlesebilirsiniz gebelik kolay bi surec degil bi suru vitamin kullaniyoruz ona ragmen disimiz curuyo kas agrilari oluyo
GlsmmKlyn Rstasar boyum uzun değil ama normal boyuma göre kilom çok düşüktü evet dediklerinde haklısın çok mantıklı bu sebepten söylemiş olabilir
dml33 GlsmmKlyn bnde seker cikinca diyete basladim ondan dolayi almiorm kilo yoksa simdiye 20 almistm 😄
dml33 Aysunhaner normal dogumdami gidiyo 8 kilo sezeryandada gecerlimi biraz gec gidiyo diyolar sezeryan yapanlarda 😊
Aysunhaner dml33 gidiyor canım. Tek Bebek olarak düşünme . Bebek ortalama 3 / 3 buçuk kilo Bebeğin eşiği - Suyu - kanaman vs 7/8 arası kilo kesin gidiyor. Ben 4. Günü tartılmıştım tam Doğumdan sonra
GlsmmKlyn Aysunhaner baya orantılamışsın sen gayet güzel 😊 ama benim boyum kısa o sebepten top gibi olmak istemem şuan iyi olduğumu düşünüyorum fazlasına gerek yok 😊
GlsmmKlyn tesbihlibebek yok kız erkek doktor 😂 normalde ayda bir kilo ideal olan ama sen 2 al dedi neyse ben bildiğim gibi ilerliyim çokta elimde olan bişey değil zaten ister istemez alınıyor o dedi diye fazladan yüklenmem kendime 😊
tesbihlibebek GlsmmKlyn bencede canım çünkü insan kilo aldıkça ağırlaşıyor yani hızlı kilo aldıkça ben 6 aylık hamileyim şuan 5 kilo aldım ama bu bile hareketlerimi kısıtlamaya başladı
ebru23 GlsmmKlyn bilmem kilo konusunda pek biseu demiyo doktor 34.haftaya giriyorum 33+5 6 kilo almisim
2cocukannesiiii Çok güzel bir şey benim doktorum 7 kilo alabilirsin dedi ve ben sadece 2.5 aylık hamileyim 😏
Rabia12 GlsmmKlyn bende sizin gibi hamile kaldım bana da kilo almak serbest hatta dr diyor ki makarna ye 😂😂😂 zayıf hamile kalınca kilo almanı istiyor dr normal yani
Yagmur9833 GlsmmKlyn gayet iyisin bence ☺ yapi meselesi 30 kilo bile alan var bebisler iyi olsun yeter 🧡
Asliyildirim GlsmmKlyn emzireceksin ya doğumdan sonra, geri 45 kiloya düşersen doğumdan hemen sonra emzirdikçe erirsin sağlığına zarar gelir diye demiştir. Sadece bebek kadarar kilo alırsan doğumda suyuydu eşiydi bebek hepsi gitcek, çok halsiz düşersin.
GlsmmKlyn Asliyildirim tabi bunları bilmediğim için tuhaf gelmişti ama doğru söylüyorsun öyleyse mantıklı
031965 Zayıf gebe kaldığın için doktor sana 15 kilo alabilirsin demiş kilolu hamile kalsaydın kısıtlama getirirdi filan yani illa al dememiş canım :) sen bebeğin kilo almasına özen göster önemli olan o
Ayseyucel GlsmmKlyn 49 ile hamile kaldım 59 kiloyum.... bebegimde 34. Haftada 2600 gram ... 6.aydan snr yediklerin direk bebege gidiyor o sebeple ilk 6ay senden alacagı alıo snrk i 3ay sen yedikçe besliyorsun... Benim dr 10-12 kilo en ideal külo dedi kaç kiloyla hamile kalırsan kal