kizinaasikanne begmablaoldu Benim rinitim genetik kendimi bildim bileli var hamile olunca daha da arttı bizde tesadüf bu ya ağustos ayında kızım hasta olmasın diye hava nemlendiricisi aldık 2 gün taktım baktım bayağı burnumu açıyor rinitimi geçirdi valla
begmablaoldu kizinaasikanne berbat bişey allahmuardımcınız olsun vallahi. birmı burun bir o burun kabus gibi
Anonim-C begmablaoldu merhaba aynısı bendede var 16.haftadan beri falann 29 dayım şuan ilk başta doktora gittim nasatol burun tuzlu su verdi rinit olduğunu öğrendim (nasatolda gebelik rinitinde kullanılıyor) bebek için aldığım hava nemlendiriciyi kullanmaya başladım geceleri o açıkken uyuyorum birde 1 yastıkla daha kafamı yükselttim o gün bugündür tıkanma yok çok şükür çok rahat ettim deneyin isterseniz yastık olayını özellikle kulağım burnum heryerim tıkanıyordu çünkü
begmablaoldu Anonim-C spreyntarzı bişey mi verdi 12 haftalık olacak işte ayın 12 sinde randevum var ben de isteyeyim. böyle şeyleri kızımda yaşamadım bu hamilelikte kendimi şabanın mülayim sert mülayim ters olayında ki sürünen yaşlı amca gibi hissediyorum
Anonim-C begmablaoldu bende öyleyim valla 🙈 keşke sprey alsaydımm bana verdiği çok zorr büyük burun ameliyatı sonrası verilen fışkırtmalı sular oluyor yaa tozu suyla karıştırıp o plastik şeye doldurup burnuna basınçla sıkıyorsun onlardan çok zorlanıyorum ben onu yaprken beynime kadar gidiyor😂😂 mümkünsee onun spreyinii isteyinn çok daha kolay olurr. Çünkü otrivine tarzı şeyler zararlı yasak ya bu nasatol hamileliğe çok uygun tamamen doğal tuzlu su umarımm iyi gelirr ama bence en iyisii yüksek yastıkk
begmablaoldu Anonim-C 12 si gideyim sprey isteyeceğim ya boşuna cenneti vermemişler analara kılıktan kılığa giriyoruz
asenazeynep begmablaoldu Bacım aynı gerçekten, bir de buna maalesef inceden bir boğaz doluluğu ve vücut kırgınlığı yüklendi. 33 haftalık olduk, gelmeden gitsin istiyorum 🥲🥲
asenazeynep begmablaoldu Off off inşallah geçer bakalım biraz ılık duştur, ıhlamurdur destekledim bugün🥲Ağlayasım geliyor kemiklerim acıdıkça, tez zamanda kaybolsun herkesler iyi olsun inşallah canıımm🌸
-Papatya33 Benmde hala devam ediyor. Eşim bazen kızıyor böyle nefes alma diyo ama elimde olan birsye değil. Tıkanıyor resmen . Gece nefes alamayıp uyandığımda çok oluyor. İlk gebelikte de vardı bunda da oldu. Neyseki doğumdan sonra geçiyor
yildiz93 begmablaoldu inşallaaah 🙏🏼 nane yağı yada mentollü bişeyler varsa burun uçlarına sürmek beni rahatlatıyodu uyumadan önce
begmablaoldu yildiz93 daha bunu. hapşırıken çiş kaçırmaları var 🤣🤣 hey allahım ya ben geride bırakmıştım bu işleri sardık başa
begmablaoldu asenazeynep vallaha o kemik ağrısı bende de var ilk bebeğim de çok iyiydin hamileliğime herkes şaşırıyordu ev bile taşıdım karnım burnumdayken öyle ha ile değil gibiydim bunda sanki beni dövmüş bir kenara atmışlar.
asenazeynep begmablaoldu Yaaa sana da çokça geçmiş olsun canım benim. Vallahi ilk gebelik benim ama böyle şeyler yaşanıyor mu bilmiyordum…Eşimle de diyorduk ne güzel bunca zamanı grip kapıya gelmeden atlattık diye ama nazar mı değdi ne oldu😂😂💞🌸
begmablaoldu asenazeynep ben doğuma iki gün kala domz gribine yakalandım yine yazı gşbiydim 🤣🤣herkesin farklı demek dedikleri gibi