begmablaoldu evet canım doğuma şurada 2 haftadan az kaldı planlı sezaryen tabi
Ya kimisininnilk gebeliği çok belirtisiz geçiyor kolay o yüzden ikinci zorlayınca zorlanıyor şimdi benim ilki kabus gibiydi bütün tuşlara basılmıştı yani bunda hiç belirti yaşamadım değil yine yaşadım ama işte bende ilk izlenim çok zorlayıcı olduğu için bu daha tolere edilir geldi normal geldi ☘️☘️☘️
37+5 deyim kız cinsiyetimiz
Sizin haftanız nedir cinsiyetiniz