NobleMom ben kızıma hamile kalmadan önce neden düşük oluyor diye araştırdık o süreçteyken dr 3 ay korunun yoksa yine düşük olur demişti 1 ayımız kalmıştı yani bi regl görüp deneyecektik verdiği ilaçları da kullanıyordum bu arada ama geri çekilmeli korunma yöntemimiz vardı ben o son reglı olmadım ve kızıma gebe kaldım bu arada canla kanla regl olmayı bekliyordum olayımda deneyelim artık diyordum olmadım kızım şuan 2.5 yaşında 🥰 diğer kızım da plansız oldu benim doğum kontrol hapı kullanıyordum