Merhabalar. Öncelikle bebek istemiyorum. Geri çekilme yöntemiyle korunuyoruz ama güvenli bir yöntem değil biliyorum. Adetlerim zaman zaman düzensiz olur hep kafaya takmam. Gene öyle bir dönemdeyim ve içime kurt düştü. Geri çekilmeyle korunurken hamile kalan arkadaşlar.. Yarını bekleyemedim bana sürecinizi anlatabilir misiniz nasıl oldu 🙏🏻