sidibal salihakandal ben de hareketlerini hissedene kadar böyleydim 🥲 bahane buluyordum hiç değilse 2 haftada 1 gidiyordum sizi çok iyi anlıyorum yüzden.
Melike3506 salihakandal bende senin gibiydim hep 1 ay sonra çağırıyorlardı ama ben 2 haftada bir gidiyordum içimin rahat etmesi için artık hareketlerini hissettiğim için 5 hafta sonra gittiğim bile oldu 😊
canan_55 salihakandal ayy çok oluyor ya kaç tane çocuk olursa olsun her seferinde aynı stres oluyor canım çok normal yaşadığın şey sağlıkla kolaylıkla gelsin bebişlerimiz
amacgurbetmucizemiz Kızlar bisy sormak istiyrm bn 13 haftaya yeni girdim gecen baygınlık geçirdim aranızda bu durumu yaşayan varmı aniden tansiyon inip çıkıyormuş öyle duydum
salihakandal amacgurbetmucizemiz yaşamadım böyle birşey Allah korusun tansiyonun düşmüştür doktoruna bir sor istersen yada sağlık ocağındaki ebene bi git canım bence ihmal etme tansiyonun düşükse baksınlar
damlasv salihakandal 4 aydan sonra elinize koyarsanız kalp atışı dışarıdan da hissediliyor o süreçte ayda bir gidiliyor zaten
zeynepacar743 salihakandal çok haklısın canım benimde ikinci hamileliğim ve bu sefer ikizler sürekli iyilermi acaba durumları nasıl diye düşünüyorum hastaneye gitmek istiyorum ama kendimde değişik belirti fark etmediğim için biraz sakinleşiyorum ☺️