13+5 günlük hamileyim doktoruma 1 hafta önce gittim çok şükür rutin kontrol bundan sonra 1 aya geleceksin birşey olmadıkça dedi ama ben acaba iyimdir kalbi atıyordur dimi diye kendimi sorgulayıp doktora gitmek istiyorum sürekli normal değil evet ama ilk bebeğim o yüzden bu tedirginlik bi hareketlerini hissetsem belki daha rahat olacağım ama ne bileyim varmı ben gibi hisseden