Çok üzüldüm aynı süreçlerden geçmişiz, çok geçmiş olsun .Bende kese görünmüyor. Ne rahim ne tüplerde. Sabah akşam kan alınıyor değerlerime bakılıyor iç kanama var mı diye . Beta da kontrol ediliyor. Vajinal ultrason ile bakıyorlar ama hala bir şey yok. İki gün daha bekleyelim sonra artık iğne ile düşürürüz diyor doktorlar. Kanamanız olmamış sizin de.