Kızlar Sat 23 Aralık bugün doktor kontolüne gittim. Keseyi gördük 5 hafta kese ama doktor öyle bir konuştu ki aklım almadı başına gelen vardır. Daha önceden dış gebelik geçirmişliğim var. Dış gebelik değil dedi ama biz keseyi rahim ortasında görmek isteriz bu rahimin sivri köşesinde duruyor bu sana kasık ağrısı yapabilir dedi zaten kasık ağrım oluyordu. Salı günü tekrar gel tekrar bakalım dedi şuan 11mm kese var 5 haftalık benim için soru işareti dedi ben birşey anlamadım 8 tüp kan tahlili ve 2 tane idrar testi aldı hepside temiz sorunsuz çıktı fakat benim 3. Gebeliğim dış gebelik hariç hiç birşey anlamadım daha önceki gebeliklerimde de kasık ağrım oluyordu