Gamzebz bana kalsa tek çocuk istiyordum kızım çok huysuzdu çünkü ailemden uzakta yaşıyorum suan kızım 4.5 yaşında 8 haftalik hamileyim beni neler bekliyor bilmiyorum tek çocuk rahatlığına tam alıştım dedim hop hamile kaldım ama ikilemdeydim hep ilerde pisman olurmuyum diye umarım kardeşiyle ilerde iyi anlasirlar 🤲