@"cansu2306 hamile kalmadan önce kalpten işlem yapılmıştı bana normalde nabzım 170-180e kadar çıkıyodu en az gördüğüm işlemden önce 32 haftalık hamileyim her kontrole veya acile gitmemde 145-150 arasında çıkıyo hep korkuyolar doktorlar ekg istiyolar kalpten zaten işlem yapıldığı için ama kardiyoloji doktoru kafaya takmamamı hiçbir sorun olmadığını söyledi banada bol su iç susuzlukta sebep oluyo dedi genellikle kendimi sık sık nabzımı ölçmeye zorladığım zamanlarda yükseldiğini farkettim demekki psikolojik olarakta çok etkileniyoruz o yüzden bakmıyorum nabzıma çok sık artık panikletmiyorum kendimi daha sakinim o kadar yükselmiyo o yüzden sende kendini çok panikletme dinlen çarpıntın oldukça