Es07 cansu2306 Ben 32 den beri her hafta nst giriyorum 2 kez doğumhanede uzun nst serum aldım Evet nst odası 3 kişilik o konuda haklısın Ama eksik senin gittiğin yer sanki
eed21 Benimde yüksek çıkıyor 100 bandında bazen 110 un üstüne çıkıyor. Şimdiye kadar sorun demediler bana yok da demediler o ayrı. Ben gebelikte olabiliyor diye biliyorum ama tabi sürekli yüksekse o başka. Doktorunuza sorun içiniz rahatlar
elisimm cansu2306 dün post açtım bununla ilgili 2 gün kalkamadım tansiyonum düşüyor 7′ye 5 nabzım 125 127 122 öyle seyretti kalbim ağzımdn çıkacaktı sanki su almaya zor gittm doktorum normal korkma telaş yapma daha çok nabzın yükselir dinlen dedi bugün daha iyiyim cnm normal dedi 2 kişilik kan basıncı fln ilk hamilelik de yaşamadım 2. De yaşıyorum
gupse07 cansu2306 bende de var carpintim oluyor surekli. Tansiyon normalse korkulacak birsey yok dedi benim doktorum gebelikten once de benim kalp atim hizim hep yuksek cikiyordu
Gks_01 cansu2306 benim hamilelikten önce de 110 tarzı çıkardı holter bile taktırmıştım sıkıntı görmedi şuan 18 haftalığım tansiyonum normal nabız 100 120 arası sıkıntı yok dediler hamilelikte de olabiliyormuş zaten
elisimm Es07 bna da düşük tansiyon sorun olmaz dedi nabız da 2 kişilik kan basıncı dedi normal insandan fazla olur bide stres yaptıkça arttar dedi