prensannesssii Gebeliğimin ilk haftasinda benim değer 30 bine kadar düşmüştü normal kan değerlerimde o sıra kanama alanım vardi birde kan değerlerim düşüyordu bir yandan,4 gün hastanede yatıp biraz yükselttik kan değerlerimi sonrasında hematolojiye çıktık (2 aya bir çiktim hep en son 9.ayın başında gittim doğum yapabilir raporu almak için ama değerlerim hematoloji de bakıldığında 100 bin çıkıyor buda çok kötü bir değer değilmiş normalmiş. Normal kan değerlerinde çok düşük çıkma sebebide cihazlar küme halindeyken kan sadece kenarlarını ölçüp geçiyormuş hematoloji ise o kümeyi yayıp gerçek değerini ölçüyormuş☺️ meraktam sormustukda bizim anlayacağimiz dilden anlatmıştı doktor😅