Geçen hafta doğum yapmış ve sadece son zamanlarında sigara içmiş biri olarak söylemek isterim ki… Bebeklerim 8 gündür küvezde ve solunum sıkıntısı çekiyorlar . Onlar her zor nefes aldığında makine ile nefes aldıklarında benim yüzümden diye ağlamalarım bitmiyor.
Keşke hiç içmeseydim çünkü ciğer geliştirici yaptırdığım ve başka sağlık sorunları olmadığından(şükürler olsun)dolayı hep kendimi suçluyorum
Biliyorum çok zor ama en azından kendinize bir saat belirleyin ve azaltın hiç bırakamıyorsanız ne olur azaltın😔