16-17 yasımda baslamıstım su an 30a geldim ve cift cizgiyi gördüğüm gibi bıraktım. canım bazen istiyor ama 1-2 defa denedim icmeyi tadı kötü geliyor muhtemelen psikolojik olarak. zaten 36.haftayı bitiricez doguma az kaldı emzirme döneminden sonra icerim yine diye düsünüyorum 😅