demom duaların iyi dileklerin için Allah razı olsun 🥰rabbim kolaylıklar versin hepimizede ilki negatif oldu ya hiçbir sebep bulamadılar belki hersey o kadar iyi ve normaldi onlarda kesin tutar gözüyle bakıyolardı ama Allah can veren işte…ikincide aynı ilaclar birebir sadece ekstra 10 bin tl daha verdik g csf diye bir ilacı rahme verdiler olumsuz düşünmek istemiyorum ama bu seferde olmazsa uzun bir ara vereceğim çok fazla ilac igne kullanılıyor hem psikolojik hem bedenen hem maddi çok yıpranıyoruz rabbim görüyor yüzümüzü güldürsün donmus embriyom vardı orda yeniden toplatmadım