mom28_ ilkiminannesi ilki gibi stresli değilim ondan sürekli yatmıstım falan saldım bu sefer dualarında bizleri unutma sen nasılsın iyi gidiyor inşallah
MrsKr mom28_ Selenay147 evet 5.gün embriyosu çift embriyo transferi kızlar ben çıplak gözle hayalet çizgi görüyorum galiba fotoğrafta belli olmuyo ama dün hiç yoktu çizgi 🥹
ilkiminannesi mom28_ Şükür canım bi kanamam oldu geçti oda inşallah tekrarlanmaz 🥺duam seninle bu sefer olacak Allah’ın izniyle ben inanıyorum
buse76 MrsKr ben t6 da yapmıştım erken gebelik Silik çıkmıştı daha sonra sabırla bekledim 9. Günü kan verdim çıkmıştı darısı size olsun inşallah biraz zor görünüyor ama siz görüyorsanız vardır
mom28_ MrsKr sondakinde hayalet çizgi var inşallah vardır tutunmuştur kuruma çizgisi falan degilse tabi yarın bidaha yap erken testle
MrsKr Selenay147 yok yaa laboquick toplu test almıştım elimde 8-9 tane kaldı bundan 4 gündür test yapıyorum ama bugün çizgiyi gördüm koyulaşmayı takip ederim artık 🥹 darısı sizlerin başına inşallah sağlıklı sonuçlar alırız hepimiz de 💕
MrsKr buse76 elimde daha idrar testi 8-9 tane daha var koyulaşmayı ordan takip ederim artık kan için bikaç gün daha beklerim sağlıkla ilerlesin inşallah 💕
kahveasigiii Ay umutlandırmak istemem ama bir gölgelik görünüyor. İnşallah emeğinizin karşılığını alırsınız
MrsKr mom28_ kuruma çizgisi değil yeni yaptım testi zaten yarın sabah ilk idrarla yaparım tekrar inşallah sağlıklı sonuçlar alalım hepimiz de 🥰
krizantemmm mom28_ 4 kez aynı yoldan geçmiş biri olarak kafaya takmayın yatağa bağlı kalmayın kendinizi yormadan ağır kaldırmadan günlük hayatınıza devam edin
mom28_ krizantemmm yatmak daha cok stres yapıyor evet 4.de inşallah olmustur sizinde diye umut ediyorum
mom28_ ilkiminannesi Allah razı olsun inşallah seninde saglıkla ilerler burdan kolaylıkla dogum haberinide alırız
MrsKr gizemiaaa yok vurdurmadım zaten 4 gündür yapıyodum testi 3 gün hiç çizgi görmedim bi bugün gördüm bakalım koyulaşmayı takip edicem inşallah kanda da güzel sonuç alırım