sevacano ahh işte bende yaşamış ve hala yaşayan biri olarak hep bunu diyorum erken tanı erken müdahale bizim tıbbi uygulamalarımızda hata var bu şeker tıbben çocuğu ve anneyi etkiliyor evet 24 sonrası etkileri ortaya çıkıp 30 sonrası hızla artıyor etkileri ama ne olacak sanki ilk muayenede bunun riskini gebeler bilse beslenme planı ona uygun olsa tahlilleri düzenli olsada son dakika golü yemese ama çoğu doktor 24 te sınırda çıkana bile yok bit şey diyor sonra son dakika bebekte solunum sıkıntısı yoğun bakım. Tıpta tek doğru yok her doktorunda kabullendiği doğrular var ama riskler belli sonuçları ortada yapılan araştırmalar var keşke başlarına illa bir şey gelmeden onlara dikkat etseler. Bana 2. Gebeliğimde şekerin 200 olmadan gelme hatta komaya girmeden gelme dedi doktor komada da kadın doğuma değil acile gitmem lazımmış. Benim 3.gebeliğim ilkinde sınırda deyip detay vermeyen hekim yüzünden farklı hekimin şüphesi ile 37 de doğum yaptım oğlum yoğun bakıma girdi. 2.de kendim ilk haftadan ölçtüm doktora inandıramadım doğum yaptiığım doktor sağ olsun hemen takip edelim dedi ve dahiliye iş birliği ile insülin başladındı şimdi şansıma doğum yaptığım doktorla aynı şehirdeyim ilk günden yine takip ettik 15.haftada insülin başladım. Başkası olsa yine ben var derdim yok derlerdi🤦🏼♀️