Papatyasever Minikshii hastane ile anlaşıyorsunuz hastanede fiyatlar sabit sezaryan 3.100 normal 2.850 demişlerdi
Dorukfunda Papatyasever Fiyatı değişmiş sanırım ya ben üç hafta önce sordum normale 2600 sezaryene 3100 dediler. Siz ne zaman fiyat sordunuz acaba
Papatyasever Dorukfunda valla ben baya olmuştu 2.600 mü demek ben yanlış hatırladım ben tam 1 ay önce sormuştu
Zlmdmrhn Aselnaz33 bende city hospital düşünüyordum Osman Nuri aksuya gidiyorum.anlaşmalı hastanesi orası normal Doğum nekadar acaba?? Fazlaymış baya diğer hastanelere göre
Papatyasever Ozgeb ben çok memnunum doktorumdan da hastaneden de ama Doğumda ne olur o an daha iyi göreceğim ücret hasta yatış işlemleri söylüyor normal Doğum 2600₺ dediler ben 2800₺ hatırlıyordum bilemiyorum tam sezeryan daha da artıyor 3100 dü en son
Kubrass Sevim07 merhaba muayeneye gittiniz mi memnun musunuz arzu hanımdan benimki riskli gebelik gitmek istiyorum ama kararsızım suan perinatoloji bölümüne gidiyorum ama eğer haftasına gelirse orda yapmak istemiyorum
Sevim07 Kubrass ben arzu dan çok memnunum. Kafa biri ve dürüst direk. O huyunu çok severim. Risk gebe konusunda ama bi fikrim yok bi gidip yada arayıp görüşmeniz gerek. Allah yardımcınız olsun
Elaemirlina Kubrass benlm 3. Hamılelık önceki Doğumda arzu hanım a gitttşm şimdi gene ona gidiyorum 33+4 olduk çok çok memnunum kaçta msj yazarsan yaz hemen döner bence mükemmel bir dr Güler yüzlü ilgili benimde riskli gebelık onun üstüne tanımam
Kubrass meryem3333 teşekkür ederim bende 8inci aya girdim ama hala bir karar veremedim sezeryan mı düşünüyosunux normal mı
Kubrass meryem3333 ben medicalparkta nesrin hanıma gidiyordum o şehir hastanesine yönlendirdi perinatoloji bölümüne gidiyorum orda tansiyonum yüksek çıktığı için ama suan iyiyim ve ordan pek memnun olmadıgım için doktor araştırıyorum