eslem2121 Yazmelegi_ başına geleceklerini biliosun aşk ama ikincisi daha kolay oluyor hiç stres olma sağlıkla gelsin inşallah 😘😘
Yazmelegi_ eslem2121 kendi doktorumla devam kuzuu şuan yeri tam belli değil ama doğumu kendi yaptıracak öyle soyledi
ylnydgd Yazmelegi_ Pazartesi sezaryen benim de hem vakit geçsin hemen gelsin istiyorum hem de korkuyorum yalan yok. Sağlıkla kavuşuruz inş 🙏
yazcoming Yazmelegi_ haftaya cuma sezaryen günümüz. Benimde ikinci doğumum olacak. Aşırı stresliyim. Oğlum çok duygusallaştı ona yetememekten ilgisiz bırakmaktan korkuyorum. Onu bırakıp doğuma girecek olmak bile içimi sızlatıyor. Hiç dile getirmesem de ölüm korkusu bile başladı 🥺 Allah yardımcımız olsun
htan Yazmelegi_ dogumun kolay gecmesi icin doguma girerke okuyabilirsiniz . Tum hocalar soyluyor bu ayeti. Summes sebila yesserahu (abese 20)
yasen1 Benimde ilki çok güzel gecmıstı üstünden 5 yıl gectı 32+2 olduk korkuyorum bende arkamda oğlumu bırakmak Allah başka ayrılıklar vermesin ama inşallah kolay güzel doğumlar nasip eder Allah cümlemize