Yazmelegi_ İkinci sezeryan olcak ama niye böyle oldu bilmiyorum uyuyamıyorum stresten🤦🏻♀️ sezeryan yerinde incelme var azicik bisey olsa acaba oraya mı bişey oldu diye düşünüp duruyorum. İlk sezeryanim çok kolay geçmişti bu kadar stres yapmamıştım
fasulye3 Yazmelegi_ çok normal ilkinde başına ne geleceğini bilmiyordun şimdi biliyorsun bide geride bi çocuğun var zaman yaklaştıkça bu düşünce kaygı normal
LadyX Yazmelegi_ kıyamam sana. Sanırım ilk doğumda insan kendisini neyin beklediğini bilmediği için korkuyor. İkincisinde de kendisini neyin beklediğini bildiği için korkuyor 🥲 evet hiçbir doğum kolay değil. Ama hepimiz biliyoruz ki sezaryenin iyileşme süreci biraz daha sancılı. Hiç korkma. Zamanla biliyorsun her şey geçiyor. Bebeğini sarıp sarmaladıkça ağrıların da azalıyor 🫶🏻
asil15 Yazmelegi_ evt napiyoruz güzel anne sona geldik ve sakinliği koruyoruz benimde bugün hiç halim yok midem ağrıyor dikis yerinin agrisi ama yinede korkmak yok sonundaki mis kokuyj düşün bebisin🥹
vanilya_kokusu_ Yazmelegi_ bende aşırı stres yapıyorum dün gece hata hiç uyumadım şuan gözümden uyku akıyor resmen ilk gebelikte hiç korkmadım resmen Sezeryana güle oynaya gittim 🥺 kaç haftalık oldun
Yazmelegi_ LadyX ilkinde ani olmuştu ne olduğunu anlamamıştım. Bunda nasil olcak bilmiyorum bide kızımı arkamda bırakıp gitme düşüncesi maffediyo beni 🥺
Yazmelegi_ vanilya_kokusu_ 35+3 oldum sen kaçtasın suann. Benimde ilki ani olmuştu ne olduğunu anlamamıştım
linaaa0202 Yazmelegi_ offff bende çok yapıyorum ilk doğumum çok zor du 34 saat sancı çektim ölüyorum sandım şimdi ikinci hamileyim 30+6 bir an önce doğsun da istiyorum ama nasıl doğuracagım nasıl olacak diye kafayı yiyorum
Yazmelegi_ linaaa0202 rabbim bir avazda kurtarsın inşallah. Benim ilki kolaydı ama yinede bunda ne olcak diye insan endişe ediyo
LadyX Yazmelegi_ Allah yardımcın olsun canım benim. Gerçekten kolay değil o psikoloji. Birgül hocadan haber var mı? Çok saçma ama rüyamda System hastanesine geçtiğini gördüm 😅
Yazmelegi_ LadyX acil bisey olduğunda direk haber et dedi iki hastane var henüz kesin değil ama seni doğuma alıcam ben dedi o yönden biraz rahat icim
Yazmelegi_ vanilya_kokusu_ benimde her an olabilir diye bekliyoruz sezeryan yerimde sıkıntı var ya o yüzden bakalım sağlıkla gelsinler inşallah bi şekilde gelcekler 🥹🥺
vanilya_kokusu_ Yazmelegi_ benimde erken doğum riskim var diye her an tetikteyim of çok korkuyorum ya ☹️ benim sezeryan yerim kalın bir çizgi kalmış doktorum düzelecek inşallah ya