Cansuuert Haftada kisalmam farkedilmisti 22. Haftamda da serklaj atıldı çok şükür iyisiyle kötüsüyle 16 haftayı devirdik ve 37+2 de çarşamba günü serklajim alındı 24 saat gözlem altında tutmak için yatisim yapıldı serklaj alınır alınmaz 2 3 cm acikligim olduğu söylendi arttırmak için yürüyüş comelme vs yapmamı soylediler yaptım ilk guj sancılarım da düzenli ve 80 leri görüyordu ama acilmam ilerlememisti dün yine sancilarim fazlaydı nstde ve hissediyordum 90 100 leri goruyordu ama acilmam yine o kadar uzun saat geçmesine hareket etmeme rağmen 4 cm anca oldu bugün ise yine önceki günler kadar olmasa da sancim var ama acilmami hala ilerletemedim acilmam ilerlese dogumhaneye çekecekler ama 3 gündür o kadar harekete sanciya rağmen acilmam ilerlemiyor dun gece dogumhaneye alinabilecegimi soyledi doktor meryem ana otu koyduk suya cok inanarak koyduk herkesin inanci kendine tabi ama o da acilmami ilerletmedi bana önerilerde bulunur musunuz acilmami ilerletecek çünkü o kadar çok bedenen de psikolojik olarak da yoruldum ki sağlıkla bebegimi kucağıma alıp evime gitmek istiyorum sizde ise yarayan şeyler nelerdi bana yardımcı olur musunuz
Nsd- Cansuuert çok şükür bu günleri görmüşünüz darısı biz serklajlılara🙏 tez zamanda sağlıklıca kucağınıza alırsınız inşallah dualarım sizinle🫂
elaanurr Cansuuert korunmasız ilişki önerebilirim bu konuda sancılarınızı arttırır ve açıklığınıza yardımcı olur daha sonra da sıcak duş veya sıcak suya oturma rahim ağzını iyice yumuşatır perine masajı da yapabilirsiniz zeytinyağı ile .. korunmasız ilişki en iyisi çünkü sıvı içindeki madde de rahim ağzını yumuşatıyor ilişki sırasındaki orgazm da rahim kasılmalarını sancılarını arttırıyor
Sweetie_Little_Jean canım öncelikle umarım ki sağlıkla bebişini alırsın kucağına 🌸 ama inan ki doktorlar daha iyi bilirler eğer ki 3 gündür ilerlememişse başka bir durum olabilir burada o tarz hikayeler duymuştum çünkü. anladığım kadarıyla ilerlemesi için her şeyi yapmışsın eminim tavsiyeler gelir ama ne olduğu belirsiz şeyleri falan içme bence doktorunu dinle uygun gördüğü şekilde ilerle sezaryen derlerse de üzülme sen elinden geleni yapmışsın
Cansuuert Sweetie_Little_Jean teşekkür ederim inşallah niçin ilerlememistir peki evet yaptım hala daha yapıyorum yok içme vs olmaz bilmediğim şeyler kullanmam yok üzülmem hangisi bebeğimle benim için daha saglikliysa o olsun bu dusuncedeyim
Sweetie_Little_Jean Cansuuert yani tabi doktor değilim ama bazen ilerlemeyen doğumlarda normal doğuma engel bir şey oluyor tabi her doğum bir değil doktorun daha iyi bilir.
Cansuuert Sweetie_Little_Jean yani kaç gündür ilerlemiyor kimse bisi demedi daha haftami küçük olduğunu düşünüyorlar ilerlememesi daha iyi geliyor onlar icin
elaanurr elaanurr eve izin verilmiyorsa eğer bunlar zor olur tabi ama perine masajı ve duşu hastanede de alabilirsiniz. ahududu yaprağı çayı da işe yarıyor illa normal doğumu engellicek bişey olması gerekmiyor hemen öyle düşünmeyin. sünni sancı isteyin ya da sancıları arttırır sancı arttıkça çömelme falan yaparsanız açılma daha hızlı ilerler sancı varken
Cansuuert elaanurr evet biliyorum spermin en etkilesi olduğunu ama doktorlar sancim ve acikligim oldugu icin bırakmıyor ve evim hastaneye oldukça uzak sıcak duş alıyorum belime tutuyorum ama hala ilerlemiyor
Cansuuert elaanurr evet maalesef izin verilmiyor suni sanci diye bisi demedi daha doktorlar öyle bi karar alırlarsa ona da uyarım comelme evet yapiyorum herseyi deniyorum açıkçası
Cansuuert senaakck Amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi benim serklaj olduğum zaman 16mm di
sonaycnr serklajınız spinal yada genel anestezi ile mi alındı acaba ? umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸
Cansuuert sonaycnr sonaycnr anestezisiz alındı serklajim 10 dakika bile sürmedi alındıktan sonra hafif agri oldu o da benim sancimmis zaten inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalimm
Nadiya07 Canım sürekli “Sümmes sebile yesserahu ” duasını oku. Sürekli eğil kalk, bacaklarını aç, merdiven in, çık. Sıcak duş sürekli yap.
Cansuuert Nadiya07 biliyor musun hepsini yaptım sürekli hareketliydim yürüdüm merdiven inip çıktım belime sıcak su tuttum yok yani hiç ilerlemedi
Cansuuert Glsm00 16mmken atıldı açıkçası sürekli yatarak geçirmedim vucudumu dinledim baskı hissi çok olduğu zamanlarda yattım genelde onun dışında gün içinde 10cdqkikq olsun yürüdüm hareket ettim yemek temizlik vs yapmadım son haftalarda da rahatlık geldi baya yürüdüm ama her vücut farklı bende sorun olmadı diye size de yürüyün hareketli olun yatmayın diyemem