damlaların tamamı %100 emilmiyor vücut tarafından ondan yüksek vermiş olabilir. D vit eksikliği hamilelikte kemik yumuşaması, diş çürümesi/kaybı, bebekte kemik gelişiminin olumsuz etkilenmesi, erken doğum gibi etkileri var. 12. haftadan sonra kullanmak rutin uygulama zaten, ama sizde düşük olduğu için bu şekilde önderilmiş. damla yerine iğne ya da hap formunu sorabilirsiniz, boğaz spreyi gibi dil altına sıkılanlar da var hangisinin kullanımı daha rahat olursa sizin için ve doktorunuz onaylarsa. verdiyse başlayın bence