lala_666 kvsronlerr evet sıvı içinde birde “Kansızlığım var, bu yüzden tedavi görüyorum. Bir de bebeğe oksijen gitmiyor.” Kan azlığı baya var yani bende
eeeeeettttfxxj Bizde 25 haftalık olduk doktorumuz 9 veya 10 mm arası sınırda dedi takip gerekiyor dedi çok korkuyoruz inşallah artmaz