rumeysozad 19 haftadan beri beyninde sıvı birikmesi var halada büyüyor bu durumu yaşayan varmi aranızda
kvsronlerr rumeysozad bizim de aynı maalesef kızım olucak başta ventrikülomegali dendi şimdi hidrosefaliye çevrildi 15 mm 24.haftada
rumeysozad kvsronlerr bize bi hastalık fln demediler sadece sıvı var dediler nasıl olck bnde hiç bilmiyorum diğer cocuklarimda hiç bir sorun yok
lala_666 kvsronlerr selam canım kontrole gittinmi acaba yeni gelişme varmı beynindeki maye /(sıvı) gittimi?
rumeysozad kvsronlerr erkek ama benim doktorum 10 mm tam sınırda olur demişti detayliyada gittim oda aynı dedi
kvsronlerr lala_666 26.haftada gittim sıvı hâlâ aynıydı 15 mm artmamış azalmamış da doktor bu iyi bir şey dedi ama hâlâ doğuma çok var ne olur bilmiyorum
lala_666 kvsronlerr benimde bebeğimde vardı şimdi 33 haftalığız bakalım bu ay gidicem ne diyecek doktor
lala_666 kvsronlerr 10 mm olmalı ama genişlendiyi için 12 .6 mm olmuş bakalım hayırlısı olsun inşAllah tedavi alıyorum Allah büyük