GozdeKB lixiana Vala canım benim sata göre 6+5 ama 5+6 çıkıyor sende bence haftaya git ben geçen hafta 5+3 te sadece keseyi gördük
lixiana GozdeKB öyle yapayım sürekli gitgel olmayınca bide stres oluyorum tek seferde duyarım inşallahh
gulseren844_ Kızlar bizde 5+2′yiz 3 gün önce beta 870.1 çıktı daha hiç mide bulantısı yaşamadım normal mi, sizler 5 haftalikken neler yaşadınız anlatır mısınız önerileriniz nelerdir???
GozdeKB gulseren844_ mide bulantısı yaşamadım kişiden kişiye değişiyor bende çabuk acıkma bebeğin olduğu kasıkta ağrı ve uyku hali oluyor hiç bir belirti yaşamayanlarda var ama
GozdeKB Cimcime30 Sagol canım darısı sana inşallah sen neler yapıyorsun doktora gittin mi bugün duydum bende ama yaklaşık bir hafta geriden geliyor oda geç yumurtlama olabilir dedi Bencede öyle çünkü ben 17.-18. Günler yumurtluyorum ilk vajınal bakalım mı dedi yok dedim sonra ne olduysa karından baktı ve duyduk tuhafımada gitti ilk neden öyle dedi diye
Cimcime30 GozdeKB kalp atışını erken duymuşsun sevındım ama ben dıkek hocanın makınelerıne çok guvenmıyorm
damla74 GozdeKB sata göre 6+2 bugün kontrole gittim kalp atışı erken duyulmaz diye hiç beklemiyodum doktor bi anda kalp atısını dinletince dünyalar benim oldu ultrasona göre 5+6 çıktı ama sıkıntı yok haftasını yakalar o dedi Birde zayıfsın zayıf olmasan belki bu kadar erken duyamazdık kalp atısını dedi içimde tarifsiz bi mutluluk var
GozdeKB damla74 banada aynı şeyleri dedi bugün doktorum sizin 3 günlük bir var fark bizim 6 ama benim büyük ihtimalle geç yumurtlama 🥲
damla74 GozdeKB evet geç döllenmedir büyük ihtimalle ya da ilk haftalarda olabiliyomuş böyle benim ilk oğlum da 2 hafta geride olduğunu hatırlıyorum ben ama doğuma yakın 2 hafta ileri geçti bi bakmıssınız bi daha ki gittiğinizde haftasını bile geçmiş 🙏
GozdeKB damla74 evet öyle oluyormuş canım benimde bir kızım var bu arada 4. Gebelik ama böyle geriden gelen olmamıştı son zamanlarda adetlerim gecikiyordu ondan kaynaklı bence
GozdeKB Cimcime30 Vala ben dilek hocadan çok memnunum benim geçen seneki bebeğimin Trizomi 18 olduğunu ultrasonda farkettti hemde 12 haftalıkken devletteki pınar avcı bile bunu bu kadar erken dönemde kim görebilmiş bravo dedi bide benle ayrı ilgileniyor bizim orda ebe hemşire tanıdığımız var ondan olabilir