GozdeKB sata göre 6+2 bugün kontrole gittim kalp atışı erken duyulmaz diye hiç beklemiyodum doktor bi anda kalp atısını dinletince dünyalar benim oldu ultrasona göre 5+6 çıktı ama sıkıntı yok haftasını yakalar o dedi
Birde zayıfsın zayıf olmasan belki bu kadar erken duyamazdık kalp atısını dedi içimde tarifsiz bi mutluluk var