Mimoza Bozonana rapora gerel yok ama gecmeden önce mutlaka belirt ben söylemeden pat diye gectim bütün güvenlik görevlileri peşime koşmuştu bombacı sandılar beni herhal😂😂
Deletedmom231 Funfun avm de de geçiyoruz çantaları cihaza sokup telefonları metal eşyaları bırakıp geçtiğimiz değil mi o?
Funfun Deletedmom231 evet avmdekilerde aynı şekilde..havalimanlarında hassasiyetleri arttırırlar sadece..ama metal dedektörlerinden geçmenizde sakınca yok. Yinede herkes doktoruna bi kez sorsun, içiniz rahat etsin:)
Esmaa53 Bozonana benim düşük tehlikem olmasına rağmen doktor sakınca görmedi ilk 3 ay 3 kere uçak yolculuğu yaptım
Funfun DlstM 28. Haftadan sonra doktor raporu ile uçabilirsiniz, öncesinde hiçbir rapor istemez şirketler. 35.haftadan sonra doktor raporu olsa dahi uçamıyorsunuz. Çoğul gebeliklerde haftalar değişiyor yalnız..
Deletedmom231 Funfun Uçağa binmiyorum şuanlık belki bayramda 🤣 ama cihazlar deyince avm takıldı aklıma paso geçiyorum🤣
Damladrasist Bozonana önermiyolar genelde 😊 bebek çok ufak ve 12 hafta düşük tehlikesi oluyor . Yünede doktorunuzun ne dediği çok önemli😘
Aysnrplt UcanHamile ben 19. Haftamdayım 1 gün lekelenme yaşadım geçenlerde ve 1 ay sonrası için uçak bileti almıştım. Defalarca uçak yolculuğum oldu ama hamilelikte kötü etki yapar mı tekrar tetikler mi bilmiyorum. Bebek de plesenta da iyiydi kanama görünmedi sadece lekelenme oldu. Yapacağım yolculukta 1 buçuk saat
UcanHamile Aysnrplt ucak yolculugu en güvenli seyahat aracidir doktorlar genelde araba ile degil ucak ile yolculuga izin veriyorlar ama siz yine de doktorunuza görünün kendisinin görüşünü alın