Hamilelikte sakıncası varmı bilmiyorum ama genitaldeki mantara ve kaşıntıya birebir iyi gelen şey sarımsak bir bütün sarımsağı genitalden içeri yollayıp yatıp sabaha kadar içeride kalmasını sağlamak sabah tuvalete çıkınca düşüyor zaten . Ama yinede doktorunuza sorun yada araştırın . Çok geçmiş olsun 🙏🏻