Ben gebeliğin başından beri bu mantar belasından yıldım arkadaşlar. 32. Haftama girdim borifem ile doktor yıkama yaptı ama asla akıntım durmadı bir gün bile rahat geçirmedim ya allah aşkına benim gibi yaşayan var mı ? Doktor borik asitli fitil veriyor icinde 7 tane var 1000 tl. Ben 5 günde bir bin lira mı vericem. Devlette gynolomexin veriyor ama o da max 3 gün rahat gezdiriyor sonra tekrar devam. Bana bişey önerin ya da benim gib yaşayan var mı ? Pamuklu çamaşır ütü vs demeyin her birini yapıyorum