Kubracns Açıkçası doğru mu yanlış mı tam bilmiyorum ama benim sol kasığımdan hiç yumurtaya gelişmiyordu sağdan gelişti. Sağ tarafım ağrımıştı 🙈Oğlum olacak Allah’ın izniyle. Ama bence ağrıyla sızıyla alakası yok. Cinsiyet hurafelerinden biri yukarda başka arkadaşlar da söylemiş. Sağı ağrıyıp kızı olanda var 🥹Postta bayağı eski şimdi 35 haftalık olduk. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🥰