Zxcbmdmkd neden kesiyorlar ki. Eşimde de var kızımda da. İlk doğduğu gün farkettim emiyorsa gerek yok dediler emdi. Sonra konuşması bozuk olursa keseriz dediler gayet düzgün konuştu kesmediler. Kızım 5 yaşında dil bağı duruyor. Eşimin de var eşimin kuzenininde. Tek eksiği sakız şişiremiyorlar 😅 ama eğer olsaydı ameliyat çok basit hissetmez bile demişlerdi doktorlar. Korkma canım içini ferah tut anestezi bile yapmıyorlar öyle demişti doktor.