yigit211 oraya götürdüm cnm beslenmesi var gerek yok demişti her çocuk doktoru da anlayamıyor biri dedi bize var diye sonra çocuk cerrahine de götürdük 3 ayrı cerrah gördü ilerde konuşmada sorun olursa o zaman dediler kaldık öylece, 3 e girecek şimdide öyle hassas bir süreç ki korkuyorm vallahi ne zor şeyler