ecemk94 bilmemben doktorların söylediği dışında söylenenlere inanmayın. Şüpheli olan yüksek olması değil, yeterince artmamasıdır. 4. haftam da 2429 beta ile öğrendim. Şuan 31+5 gayet sağlıklı ilerliyor. İçinizi ferah tutun direkt doktora gidin bence
bilmemben ecemk94 maşallah Evet en yakın zamanda gideceğim doktor arayışındayim Teşekkür ediyorum içimi ferahlattiniz 😊
myangelson bilmemben benim de ikinci oğlumda 4000 çıkmıştı 2-3 gün sonra çok küçük bir kese görmüştük vajinal olarak
maideer ekiminannesii benimde aynı şekilde keseyi gördük ama daha bebek yok 15 gün sonra tekrar bakicaz dedi hayırlısı olsun inşallah 😌
ekiminannesii turkmen55 daha çok çok çok yeni demek ki neden kötü olsun :) iyi düşün iyi olsun. 2 günde bir kan verin. 2 kat artıyorsa değeriniz iyi gidiyor demektir
bilmemben turkmen55 yani daha reglnze 2 gün var bence gayet iyi geçtikten 3 5 gün sonra verin bence inşallah vardır
bilmemben melegim91 hiç ikiz olan yok ailemde o yüzden pek ihtimal vermedim ama olursa çok sevinirim ikizler bana çok tatlı geliyor 🥰🥰🥰🥰
bilmemben turkmen55 bende geçen ay 6+0 da lekelenme kanama şeklinde son buldu hiç korunmada devam ettik inşallah isteyen herkese nasip olur
melegim91 bilmemben değerin yüksek olması seni korkutmasın aksine çok güzel bir değer bebeğin rahme güzel tutunmuş demek ki 😊 ikiz bebeklerde de beta yüksek çıkar o yğzden dedim hayırlısı olsun doktora gidince yazarsın bizede
turkmen55 Perşembe günü kan verdiğimde 26.9 çıkmıştı dün verdim 142 çıktı adetim 3 gün gecikti nasıl sizce