Esraselcuk derya hanımdan di mi☺️ Ya tavsiye üzerine gitmiştim zaten ben de çok tatlı biri numarasını vermişti bişey olursa ara mutlaka demişti, sadece çok fazla progesteron kullanmam ile ilgili başka doktora gittiğimde(acıbadem - dr mesut) kanama varsa progesteron kullanmanın bir işe yaramayacağını eğer bebek sağlıksızsa düşmesini geçiktirmekten başka bir işe yaramayacağını söyledi... ben o kadar iğneyi hapı kullandığımla kaldım. Kafam bu yüzden karışık yine iğne ve ilaç kullanmak istemiyorum 🥺