fts01 ben ilk gebeliğimde derya hanıma gidiyordum, çok ilgiliydi , bebeğin kalbi durduğu için almak zorunda kaldılar. O süreçte kanamam oluyordu derya hanım sürekli progesteron ve 1 hafta yatak istirahati vermişti kanamam durmayınca 1 hafta daha vermek istedi ama benim çalışmam gerekiyordu.... şuan tekrar ona mı gitsem başka doktora mı gitsem kafam çok karışık açıkçası bana birazcık daha rahat beni rahatlatacak bir doktor lazım sanırım 🤷🏻♀️