1oglanannesi Deleted33000 28 haftayim karnim buyudu diye onu merak etdim korkuyorum artik siz nasil yapiyonuz onu soruyum dedim
Deleted33000 1oglanannesi ben hamileyken benim karnında da kir gibi şeyler ama kir değildi doğumdan sonra da yavaştan gecti
hd_d 1oglanannesi anladm kuzum hamile olmadan once bende yapardim asiri bastirmadan ama simdi hamileyim ilik suyla masaj yapiyorum o kdar🫶
usenmedimyaptimbirvelet 1oglanannesi hayatım karnının 7 kat altındaki bebek hafif lifle ovalamayla nasıl etkilensin 😂 benim 3 yaşındaki çocuğun gün aşırı karnıma tekmesini atardı 💆🏻♀️
eslem2121 1oglanannesi kız liflenioz da kir çıkmıosa o kararmada gebelikte oluyor normal doğumdan sonra azalıp cnm
myangelson Sinerjik lif yapmaktan korkuyormus da yanlış ifade etmiş herkes farklı anlayinca böyle bir tablo çıktı ortaya 🥲
papatyakokulugece usenmedimyaptimbirvelet buradaki arkadasin çıkmayan kiri varmış hamamda yıkanırcasına ovarak çıkartmak istemiş 😶
papatyakokulugece usenmedimyaptimbirvelet benimde sürekli tekme yerdim kızımdan 😂 yazık çocuk dogmadan dayak yiyor derdim
1oglanannesi papatyakokulugece cikmayan kir yazmadimki cikarmaya korkuyorum yazdim ovalamaya siz nasil yapiyosunuz onu sordum 🤦🏻♀️