busradfne Merhaba arkadaşlar bu gün 12+5 ile kontrolüme geldim doktorumdan bir tahmin istedim şuan için gördüğüm kadarıyla kız diyebilirim ama en net16. Haftada söyleyeceğim dedi sizede bu haftalarda kız deyip sonradan yanılma olup değişti mi sizlerde
rabia7106 busradfne bende gittim ilk önce kıza benziyor dedi baya benzetti hatta sonra iki bacak arasında cıkıntı var dedi kafamı karıstırdı büyürse erkektir dedi
minikmucizem26 busradfne yanılma payı bu haftalarda sık olur ..bnde 16 17 haftaları beklemelisin ..bu arada nub teorisine gore nedir chatgbt sor o doğruları söylerim derler🙂
busradfne esdd haklısınız bende çok kararsız kaldım bu sebeple erkekler çok erken belli eder diyorlar bu yüzden acaba kesin kız mıdır diye düşünmeye başlamıştım ( yorumunuz için teşekkür ederim ) 🙏🏻
busradfne erikarpuz babylove14 ya çok teşekkür ederim yorumlarınız için önceliğim sağlıklı olması ama 8 yaşında bir kızım var birde oğlum neden olmasın ki diye düşüncesindeyim inşallah farklılık olur kızımda erkek kardeş istiyor 🫣
babylove14 Haftada doktor kız tahminimce dedi ama 16 da erkek olduğu kesinleşti bence emin olmak için 12. Haftalar çok erken
busradfne rabia7106 hemen hemen aynıyız tabi Allah gönlümüze göre versin inşallah 🙏🏻 Sonraki kontrolün ne zaman peki İlk bebişin mi
rabia7106 busradfne ilk oyüzden tecrübem yok buraya sormak istedim nuba göre kızlarda cıkıntı var mı diye
busradfne rabia7106 kızlarda olmuyor diye sanıyorum erkeklerde oluyor belkide erkektir senin 🤭 sonraki kontrolün ne zaman haber ver bakalım yanılmış mı kız derken doktorun ☺️
rabia7106 busradfne 16 da gel dedi ücretsiz olarak devlette o gün söyler mi bilmiyorum devletin ultrasonu özelini ultrasonu
busradfne muzeyyenogn siz kaçıncı haftanızda gitmiştiniz peki Demekki sizde bir çıkıntı gördü yoksa erkek olabilir ihtimalini söylemezdi belki ama erkek deyip kıza dönen pek yoktur heralde yada nadir görülür ama kızdan erkeğe dönme ihtimalini merak ettim bende
busradfne rabia7106 resimde ben anlayamadım açıkcası kız erkek benzeri yapamadım yapay zekaya sordun mu peki ☺️ Haftayı gelde bekle şimdi 🫣
busradfne minikmucizem26 sordum erkek dedi 🤭 Bakalım 16. Haftada net ne söyleyecek doktorum çok merak ediyorum 🫣
fkurtba busradfne 12 haftada doktorlar çok da söylemezler tahminlerini yanılma payı yüksek diye benimki söylememişti erken demişti açısı netse 14-16 haftasında bilinir🫠
busradfne fkurtba ya inşallah yanılmıştır kızım olsa üzülmem tabiki kız çocuklarını daha çok seviyorum hatta ilk kızım olsunda diye dua ettim Allahım gönlüme göre verdi ama bu 2. De oğlum olsun diye istiyorum oğluş anası olayım birde diye ☺️