Mrh16 yok hayır sizde şeker çıkıyorsa şekeri kontrol altına almaya çalışıyorlar çok yüksek çıkarsa insülin iğnesi kullanıyosunuz düzenli ki şekeriniz kontrol altına alınmazsa doğum esnasında fazla kanama, bebeğin iri olması suyunun az olması durumları ve bebeğe de şeker geçtiği için doğar doğmaz şekeri düşme ihtimali sarılık ihtimali çok artıyormuş benim doktorum o şekilde söylemişti