ayyuzlu99 benim en yakın zaman için gidebileceğim kadın doğum hastanesi aciliydi. Acillerde de biliyosunuz test mest yaptırmıyolar genelde sadece tarif ettim, kaşıntı idrarda yanma yok dedim, muayene etti çok şükür bebekte birşey yoktu. alttan bakmadı. sadece fitil yazdı o anlık beni rahatlattı ama doktora gitmem. test için tekrar en yakın tarihte tekrar gideceğim