ben kartal araştırma hastanesinin gebe okuluna katılmıştım kesinlikle çok memnun kaldım. uzman ebeler, fizyoterapist hatta diş hekimi de gelmişti bir derse. bizim 1 hafta sürmüştü, sabah 9 öğlen 12-1′e kadar. tanışıklık olması açısından da iyi oluyor dediğiniz gibi sonrasında emzirmeyle alakalı sorun yaşadığımızda da muhakkak gelin yardımcı oluruz diyorlar.