maco61 konudan bağımsız olarakta burada bu konuyu açan arkadaş fikir almak için açmış ve herkes tecrübelerini,görüşlerini anlatmış.Gorusu yada tecrübesi hosuna gitmeyen diger hanımların konuşma sekline dikkat etmesi gerekir,sonuçta hepimiz gebeyiz ve herkesn karnindakinden annesi sormlu yani en iyisini annesi bilir :)
Tuttuğunda günah olacakmış gibi lansede etmeyelim sadece hamilelere farz değil denmis yani tutup tutmamak anneye kalmış benim doktorum oglumdada suanki gebeligmdede iki farkli doktor olmalarna rağmen ikiside ben yonlendrmek istemem sizi ama deneme yanilma yoluyla kendinizi test edin demisti oglumda oyle yapmstm suandada oyle yapacagm rahatsz olursam tabikide tutmam kazaya bırakırım…