maco61 ee guzelim bunlarin sende farkindaysan doktora sormana bile gerek yok baskasi iyidir tutat sen iyi olmazsin tutmazsin. Kendini tedirgin etmene gerek yok. Günahlik hiçbir şey yok. Rabbin emaneti var iyi hissetsen kendini dene derdin ama bende sen gibiyim 1 saat yemeden gecireyim gozlerim karariyor. Beynim ağrıyor gücüm tükeniyor resmen. Yemediginde basin dönüyor kan sekerijin düştüğünü hissediyorsan bence doktora bile sorma hem kendine hem bebeğine sıkıntı yaratma güzelim. 6 aylik oldum bende ama tutamayacağım nasipse yavas yavas tutarim doğumdan sonra Allahin izniyle