Kubra61_ kadn doğum yönlendiriyor ama devlette yapılmıyor canım özellerde yapılıyor sana broşür veriyor orayı arıyorsun fiyatı konuşuyorsun anlaşıyorsun kanını gittiğin özel hastanede alıyorlar anlaştığın firma gelip kanı doktordan alıp yurt dışına gönderiyor benimki o şekilde oldu ben 14.000 tl ye yaptırdım