kavalakurabiyesi evet yan küvözümüzdeki bebek 6 aydir yoğun bakımdaydi, doktorlar bez istiyor, krem istiyor aileyi ariyor yanımızda, ertesi gün gidiyoruz aile yok gelmiyorlar, eksikleride getirmiyorlar. Çocuk kucak istiyor anne istiyor ama gelen giden yok. Çok üzülmüştük eşimle. En son bizle oda taburcu olacakti solunum cihazi ile birlikte, anne ben bakamam evde diye kabul etmedi.