rupar yaşayan bilir, 40 gün aşındırdım koridorlarını, bugün nasıl acaba telaşıyla bekledim kapısında, kötü haber alıp feryad figan ağlayanlar, taburcu olup mutlulukdan uçanlar, bebeğini arayıp sormayan aileler!!! Bebeğin öleceğini doktorların bilip bunu aileye anlatamamasi, ailenin umutla o kapıdan ayrılmamasi. Ordaki ortam gerçekten çok farkli.